reklama

...dnes už nie je nič ľahké.

Kým som sa sem dostal, aj som zabudol, o čom som chcel písať. Dúfam, že zajtra to bude lepšie, na úvod len týchto pár slov, ešte priadať foto a možno to bude fungovať. Vraj foto len do 150, tá moja má okolo 400 tých bytov, nemám takú do 15O, fakt je dnes život veľmi komplikovaný. Alebo je to tým, že som na takéto veci citlivejší, možno v minulosti mi to nevadilo a vôbec som takto neuvažoval. Takže zajtra sa pokúsim niečo zaujímavé napísať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Róbert Stolárik

Róbert Stolárik

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Muž po tridsiatke, psychiater... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu